erik caChuzo, polivalente artista circense e literario de nacionalidade checa e pasado porcino, -que coñeceu a Kafka e todo- abre o seu weblog para emitir opinións e gañar moitos cartos -erik caChuzo ten unha acusada tendencia a buscar xeitos fallidos de obter ingresos económicos-. Este caderno non destacará precisamente polo estilo directo e/ou conciso. O obxectivo vital do caChuzo é chegar a devanceiro, conselleiro, ou artista ricamente subvencionado.

18.1.06

S.O.S.


...---...

¿En que carallo cren logo que estou pensando?

...---...

¿Hjerb? ¿Rosvi? ¿Hai alguén aí?

...---...

¡¡Liberade ó cachuzo!! ¡¡Nunca máis!! ¡¡Sempre menos!!

...---...

10 Comments:

Anonymous Anónimo said...

¡A joderse, cabrón! ¡Alguns estamos esperando que se faga xustiza! ¡Viva Terminator!

18.1.06

 
Blogger caravelete said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

20.1.06

 
Blogger caravelete said...

Moi boa a foto, e sobre todo a orientación coa que a puxeches... Ten un punto surrealista con ese balde cara a abaixo... Recorda a Magritte.

20.1.06

 
Blogger erik cachuzo said...

...---...

...---...

...---...

Para críticas artísticas estou eu...

---...

...---...

20.1.06

 
Anonymous Anónimo said...

Ese de ahí arriba non son eu! hai un garabato suplantador que non sabe con quén xoga os cartos...mmm... ¿cómo carallo deche co noso link, falso tolo do vinilo?

20.1.06

 
Blogger erik cachuzo said...

¿?

...---...

...---...

¡MisterGarabato. Segues sendo lendia, carracha, piollo, sambesuga, parásito! ¡Volve para o teu país!

...---...

...---...

¡Liberade ó Cachuzo! ¡Nunca máis! ¡Sempre menos!

21.1.06

 
Anonymous Anónimo said...

Traballa, caChuzo, que sei das túas andanzas: hoxe vinte paseando unha moeda de dous euros polo paco-parque de sta. margarita.... has ter que emigrar!!!!

25.1.06

 
Anonymous Anónimo said...

Sr. caChuzo, teño entendido que unha compañía de teatro vai representar no Forum Metropolitán unha obra feita por vostede... incluso cheguéi a escoitar que tiña vostede unha compañía propia... non me deixe así, gostaríame asistir a esas representacións. Necesito información...

28.1.06

 
Blogger erik cachuzo said...

Malditos plaxiadores, deturpadores, enculadores, violadores de mis sublimes dramas y comedias, enfermos da risa boba e sarasas indesexables e reprimidos.
Iso é o que son os animais e raza humana que pretenden manchar o meu nome e maila miña reputación -escasa- atribuíndome malos chistes enmarcados nun contexto de precariedade que nunca asumiría como propio.
¿Como? ¿que non se entende? ¡Pois está ben claro! ¡Unha merda! ¡Unha merda da que eu non me fago responsable, iso é o que estrean o martes no Forum Metropolitano!

29.1.06

 
Anonymous Anónimo said...

Actualízate, porquiño!

2.2.06

 

Publicar un comentario

<< Home