erik caChuzo, polivalente artista circense e literario de nacionalidade checa e pasado porcino, -que coñeceu a Kafka e todo- abre o seu weblog para emitir opinións e gañar moitos cartos -erik caChuzo ten unha acusada tendencia a buscar xeitos fallidos de obter ingresos económicos-. Este caderno non destacará precisamente polo estilo directo e/ou conciso. O obxectivo vital do caChuzo é chegar a devanceiro, conselleiro, ou artista ricamente subvencionado.

17.2.06

¡Liberdade!

Mándame o caravelete nun comentario do post previo ó veterinario ou albeite por comer mazás. ¿Ó veterinario? ¡Quen me dera poder ir e quen mas dera, as mazás!

...---...

¡Ceibádeme desta prisión na que fun internado por dicir que si á fuxida de Paco ó Vaticano!

...---...

¡Ceibádeme para que poda demostrar que o porco sen Paco non e pouco pero pouco é Paco sen porco! (Como vedes, estes días, desde que me confesou a súa covarde marcha, hai un lixeiro desencontro entre Paco i eu, desencontro do que disfruto nas dependencias da Moi noble e moi leal perreira, etc.)

...---...

¿É que ninguén vai iniciar unha recollida de firmas en prol da miña liberdade?

...---...

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

a súa liberdade, señor caChuzo, é a liberdade das razas: nejros, blancos e cochiños collidiños das mans... coma se de un anuncio de benetton (neste caso porcotton) se tratase.
eu firmo, carallo, que por min non ha de quedar.

10.3.06

 
Blogger erik cachuzo said...

Tanto tempo censurado, e agora isto, facendo sempre o primo...

28.9.06

 

Publicar un comentario

<< Home